- Oor client wud like til deny that he is a buisinessman in any shape or form. Any investments in his fake tannin' salon "Orange fur Ulster" hiv bin entirely legit, an' hiv nat involved any political types. Furthermore his shares in "Busty Ballymena" are held in trust, with any prafits goin' til charities fur til help raise up dirty weemin.
- Whilst oor client knaes of, an' has even met, a few political types, he hasnae gat involved wi' them til oany grate extent. Oor client's admiration an' affection fur certain politicians is well knain, but he refutes any allegations o' misconduct or of usin' his high falutin' role in Ulster Scots culture for dodgy purposes.
- Oor client excepts that some of the statements he has made on the website that he contributes til wud imply a close relationship wi' certain politicians, but assures us that these statements were the result of a vivid an' slightly perverted imagination, yin fur which he is seekin' councilin'.
- Mr McWilliams wud like fur til assure everybudy that awl o' these rumours an' nefarious events will nat prevent him frae carryin' oot his duties til the Ulster Scots community an' the public at large.
- Finally oor client wud like til assure Mrs McWilliams that anythin' that she has heard is pure ballix an' that he wud like back intil the house, fur it is wile caul.
At this late stage my client would also like to point out that he is pushin' 40.