Ah hivnae done oany histry fur at laist a lock o posts, mainly due tae the sudden emergence o' important campaigns such as Ulster Scots Google an' Ballyhalbert: UK City o' Culture. These things are awl very well, but distract us frae oor European funded raison detter - fur til expose the world til the Ulster Scot an' his bizarre an' complicated histry. Howiver ah hiv til admit thit yin o' the main raisons fur ma lack o' quality postin' his bin a new foun' addiction til facebuk, a prablem enduced by ma naid fur til create a group fur the UK City o' Culture Campaign.
Facebuk is Evil.
Aside frae thy'on......
Bit the Twelfth: The Vikings.
yin an' twa we gat tantilisinly close til uncoverin' how Christianity wus brung til Ulster by Presbyterians, afore ah gat totally lost in a Da Vinci code type struggle an' entranced by Mafia Wars. Thus fur the noo we move oantil the nixt big thing til hit oor shores, the Vikings. Thesuns are some o' the maist controversial folk iver til dander aboot oor land. Oan the yin hawn they raped an' pillaged, generally considered til be bad things, but oan the aither they made beautiful things oot o' the stuff they pillaged, an' the chances are their illegitmate offspring were taller than maist. Howiver, in the context o' oor Ulster Scots histry oany yin question is o' oany importance......
Vikings: Which fut did they steal slaves wi'?
Evidence fur them stealin' wives wi' the left fut.......
- Whenst here, they mainly hung aboot the Free State - Wexford, Waterford, Carlingford and, indaid, Dublin. The Free State is, as we all knae, where the o'er sort like til be. Unless thar interferin' up here.
- They hid a wile habit o' burnin' the churches an' settlements o' the early Christian Folk. As his bin almost conclusively proved in earlier installments, these were Presbyterian Ulster Scots.
- They invented surnames like MacManus, Siegerson (as in the GAA cup), Reynolds (nat the car - as in Albert) an McCafferty (as in Nell). Nain o' these are Ulster Scots names.**
- They were heathens
- They had horns.
- An o'er name fur them is Norsemen, meanin' they were frae the north. The North is, as we shud all knae, were guid things come frae.
- They alsae hung aboot Strangford, which is fernenst the Ards Penisnula, sacred hame til the Ulster Scot.
- They hid names like McAuley, Hammond an' McKeever, nat yins unknain among the Ulster Scot.**
- They hid a base at Larne - an' run Ferries.
- They were heathens
- They were tall an' guid lukkin.
Ah dinnae knaw - ah'll laive it til a vote. Nixt histry time it'll be aisier, fur wur dae'in the Anglo-Normans, an' they wur definitely the o'er sort, an' Inglis.
* Pure Filth Mafia Wars may be, but if yer playin' it gie me a shout fur ah naid fur til build ma crew....
** All names proof is knuk aff a BBC thing, sae dinnae blame me.